Trainingschema

DATUM Dag Locatie Programma C (halve marathon) Programma B (10 km) Programma A (5-10 km)
19-8-2019 ma        
20-8-2019 di BAAN 2 x (300-300-400-1000) omvang 4000, Z5 en Z4 1000 mt, HP=2 en 2 en 3min, SP rondje om de kleine vijver Z1 Vaartspel / Tweetallenlopen 2x(4x400), Z4, HP 100, SP 400, OV 3200
21-8-2019 wo        
22-8-2019 do BAAN 2x(2x800m,1e 400m, omvang 4000 mt, Z3+ en 2e 400m Z4+) HP=2 min, SP=4 min 3x(200-300-500) omvang 3000. Z4, HP=2 en 3min SP=8 4x800, Z3, HP 200, OV 3200
23-8-2019 vr        
24-8-2019 za SCHADIJK Duurloop 40 min Z1 Duurloop 40 min Z1  
25-8-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining Duurloop 55 min, Z1
26-8-2019 ma        
27-8-2019 di BAAN 3 x (3 min-4 min-5 min), Z3+, Hp=1 min SP=4 min, buiten de baan (3 x 4 min) + (2 x 3 min) Z3, HP 2 min, SP = 4 min, buiten de baan 1000-800-400-200, Z4, HP 200, OV 2400
28-8-2019 wo        
29-8-2019 do BAAN 2x(5 x 2 min) omvang 4000, Z4+ HP=2 min, SP=4 min, buiten de baan Vaartspel / Vierkantlopen 2 x 15 minuten / herstel 10 minuten Vierkantloop 2x20min, Z3, HP 4min
30-8-2019 vr        
31-8-2019 za SCHADIJK Duurloop 45 min Z1 Duurloop 45 min Z1  
1-9-2019 zo ZELF Krachttraining Krachttraining Duurloop 60 min, Z1
2-9-2019 ma        
3-9-2019 di BAAN (7x5 min), Z3+, HP=3 min Vaartspel / Minutenlopen / Langere afstanden 6 x 1 min, Z2, HP = 2 min
4-9-2019 wo        
5-9-2019 do BAAN 2x[(3x2 min)-5 min, Z5 en Z4, HP=1 min SP=3 min, buiten de baan Dobbelsteenloop 6 x 1 min, Z2, HP = 2 min
6-9-2019 vr        
7-9-2019 za   Minutenloop Minutenloop  
8-9-2019 zo   Krachttraining Krachttraining  
9-9-2019 ma        
10-9-2019 di BAAN Vaartspel buiten de baan Estafetteloop, op het strand of op het gras, 2x15 minuten 4 x 1:30 min, Z2, HP = 2:30 min
11-9-2019 wo        
12-9-2019 do BAAN 6x4 min, Z4, HP = 2 min, buiten de baan (10x1 min), Z4 8 t/m 10 Z5, HP=2 min, buiten de baan 4 x 2 min, Z2, HP = 3 min
13-9-2019 vr        
14-9-2019 za SCHADIJK Duurloop 60 min Z1 Duurloop 60 min Z1  
15-9-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
16-9-2019 ma        
17-9-2019 di BAAN (2x5 min)+(2x4 min)+(2x 3 min)+(2x2 min), Z4, HP=2 min, SP=3 min. Buiten de baan (5x4 min), Z3 en Z4 wisselend, HP=2 min 4 x 2 min, Z2, HP = 3 min
18-9-2019 wo        
19-9-2019 do BAAN Piramide 2-4-6-8-6-4-2 min HP = 2min, na 6 en 8 = 3 min, buiten de baan Wisseltempo's: 3'tempo, 3'herstel, Ruiterterrein,buiten de baan, 30 minuten 2 + 3 + 4 min, Z2, HP = 3min
20-9-2019 vr        
21-9-2019 za   geen trainen geen trainen  
22-9-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
23-9-2019 ma        
24-9-2019 di BAAN 4x(400-300-200-100) omvang 4000, Z5, HP=2 min, SP=6 min 3x(400-300-200-100) omvang 3000, Z5, HP=2 min, SP rondje buiten de baan 5 x 2 min, Z2, HP = 3min
25-9-2019 wo        
26-9-2019 do BAAN 2x(2 x 800m ,1e 400m Z3+,2e 400m Z4+) omvang 3200, HP=2 min, SP= 2 min Estafetteloop, op het strand of op het gras, 2x15 minuten 4 + 3 + 4 min, Z2, HP = 3 min
27-9-2019 vr        
28-9-2019 za SCHADIJK Wisseltempo's Wisseltempo's  
29-9-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
30-9-2019 ma        
1-10-2019 di BAAN (200-400-600-800-600-400-200m) omvang 3200, Z4+, P=2 min Wisseltempo's: 3 min tempo, 3 min herstel, buiten de baan, omvang 30 minuten 5 x 2:30 min, Z2, HP = 2:30 min
2-10-2019 wo        
3-10-2019 do BAAN 5x1000m, Z4 telkens laatse 100m fast finish. HP= 3 min (4x1000m) Z3+. HP=4 min, laatste 500m versnellen (2 x 4 min) + (3 x 2 min), Z2, HP = 2 min
4-10-2019 vr        
5-10-2019 za SCHADIJK Vaartspel Vaartspel  
6-10-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
7-10-2019 ma        
8-10-2019 di BAAN 4x(1000) omvang 4000 Z3+ HP=3min (2x500)+(2x400)+(2 x 300)+(2x200) omvang 2800, Z4+, HP=200 mtr en na 200 HP=100 mtr 5 x 3 min, Z2, HP = 1 min
9-10-2019 wo        
10-10-2019 do BAAN (7 x 600m) omvang 4200, Z4 , P=2 min Loopspel: Op elk 100 m. punt staan 1 (of meerdere) lopers. Ieder loopt 300 m. Dan diagonaal oversteken en weer instappen, zodra het groepje voorbijkomt. 2x15min. Zorg dat je in de juiste tempogroep zit. 4 x 4 min, Z2, HP = 2 min
11-10-2019 vr        
12-10-2019 za SCHADIJK Duurloop 70 min Z1-Z2 Duurloop 70 min Z1-Z2  
13-10-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
14-10-2019 ma        
15-10-2019 di BAAN 5x(100-200-300m) omvang 3000, Z5, HP=1 min SP=3 min 5x(100-200-300m) omvang 3000, Z4+, HP=1 min SP=3 min 5 x 2:30 min, Z2, HP = 2:30 min
16-10-2019 wo        
17-10-2019 do BAAN 8x(200-400) omv 4800, Z4+, HP=100mtr, SP=300 mtr (8x500), omvang 4000, Z4, HP=200 2 x 4 min, Z2, HP = 2 min
18-10-2019 vr        
19-10-2019 za SCHADIJK Vierkant Vierkant  
20-10-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
21-10-2019 ma        
22-10-2019 di BAAN 2x(2000-1000m) omvang 6000, Z3 HP=2 min, SP=4 min 4x(100-200-300-400) omvang 4000, Z4+, HP=1 min SP=4 min 5 + 6 + 7 min, Z2, HP = 1min
23-10-2019 wo        
24-10-2019 do BAAN Loopspel: Op elk 100 m. punt staan 1 (of meerdere) lopers. Ieder loopt 300 m. Dan diagonaal oversteken en weer instappen, zodra het groepje voorbijkomt. 2x15min. Zorg dat je in de juiste tempogroep zit. 2x(3x600m) omvang 3600, Z4, HP=2 min, SP=4 min 8 min + (2 x 4 min), Z1 en Z3 HP = 2 min
25-10-2019 vr        
26-10-2019 za SCHADIJK Duurloop 80 min Z1-Z2 Duurloop 100 min Z1-Z3  
27-10-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
28-10-2019 ma        
29-10-2019 di BAAN (2x1000)+(2x800)+(2x600)+(2x400) omv 5600, Z3+, HP=200, SP=300 (800-700-600-500-400) omvang 3000, HP=300 4 x 5 min, Z2, HP = 1 min
30-10-2019 wo        
31-10-2019 do BAAN (4x1000) + (2x 800) omv 5600, Z3. Telkens laatste 400m Fast Finish, P=4 min Dobbelsteenloop 10 min + (2 x 5 min), Z1 en Z3 HP = 2 min
1-11-2019 vr        
2-11-2019 za SCHADIJK Lichte bostraining Lichte bostraining  
3-11-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
4-11-2019 ma        
5-11-2019 di BAAN (5x100)+(10x200)+(10x300) omv 5500, Z5, HP=100mtr, SP=300 mtr (300-400-300) omvang 15', daarna (400-300-400) omvang 15', HP=200 (zone 3-4-3) 4 + 5 + 6 + 7 min, Z2, HP = 1 min
6-11-2019 wo        
7-11-2019 do BAAN 4x(400-800m) omvang 4800, Z4, HP=30 sec stop, SP=2 min 2x(800-600-400-200m) omvang 4000, Z4, HP=200m ,SP=400m 12 min + (3 x 4 min), HP = Z2 en Z3. HP = 1 min
8-11-2019 vr        
9-11-2019 za SCHADIJK Wisseltempo's Wisseltempo's  
10-11-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
11-11-2019 ma        
12-11-2019 di BAAN Duurloop met lamp door park Duurloop met lamp door park 7 + 8 + 9 min, Z2, HP = 1 min
13-11-2019 wo        
14-11-2019 do BAAN Duurloop met lamp door park Duurloop met lamp door park 15 min + (3 x 5 min), Z1 en Z3, HP = 1 min
15-11-2019 vr        
16-11-2019 za   Duurloop 85 min met tempoversnellingen Duurloop 85 min met tempoversnellingen  
17-11-2019 zo        

't weer

Ren-weer
Horst

Buienradar